Online Chat
Telegram

ONSALE.IN.UA

Баєр Сервіс | Est. 2019
Брендовий одяг | Взуття | Аксесуари | Косметика з США/ЄС
 
Публічна оферта
«01» січня 2023 року

Цей Договір є договором надання посередницьких послуг на допомогу в замовленні, придбанні та організації доставки Товарів та визначає основні умови замовлення, придбання та доставки товарів з інтернет-магазинів США, ЄС або Великої Британії, а також продажу Товарів за допомогою "віртуальної вітрини" – інтернет-сайту www.onsale.in.ua та зазначених на сайті сторінок в соціальних мережах..
Цей договір є змішаним договором відповідно до частини 2 статті 628 ЦК України. До правовідносин за даним договором застосовуються положення параграфу 2 глави 54 ЦК України та положення глави 69 ЦК України.

Виконавець, пропонує фізичній особі, іменованій надалі Клієнт, публічну оферту про надання посередницьких послуг на допомогу в придбанні та організації доставки Товарів від Продавця, на наступних умовах:


Терміни та визначення
Акцепт – повне й беззастережне прийняття Клієнтом умов публічної оферти шляхом сплати грошової суми на рахунок Виконавця.
Договір – договір про надання посередницьких послуг на допомогу в придбанні та організації доставки товарів з інтернет-магазинів США, ЄС або Великої Британії, укладений між Виконавцем і Клієнтом на умовах Публічної оферти в момент акцепту Клієнтом її умов (Далі за текстом — Договір).
Замовлення – оформлений у електронному форматі Запит Клієнта на придбання й доставку за вказаною Клієнтом адресою Товару, обраного на сайті (будь-який сайт світу, який робить доставку до США, ЄС або Великої Британії ) та відправлений за допомогою мережі Інтернет.
Виконавець – Байер сервіс OnSale.in.ua
Клієнт – будь-яка фізична особа, яка досягла 18-річного віку, дієздатна, що уклала з Виконавцем Договір, на умовах, що містяться в публічній оферті.
Платіжні Посередники – платіжні системи банків, що використовуються для грошових переказів.
Продавець – інтернет-магазини США, ЄС або Великої Британії. А також посередники у викупі товарів в Європі
Послуга – посередницькі дії Виконавця з допомоги в придбанні для Клієнта та організації доставки йому Товарів із інтернет-магазинів США, ЄС або Великої Британії
Сайт – WEB-сайт Виконавця OnSale.in.ua та/або зазначені на ньому сторінки в соціальних мережах
Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір про надання посередницьких послуг з допомоги в придбанні та організації доставки Товарів із інтернет-магазинів США, ЄС або Великої Британії, на умовах, що містяться в публічній оферті.
Служба доставки – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка надає послугу з доставки Товару.
Товар – об'єкт, погоджений Сторонами, перелік найменування, асортимент якого наданий на Сайті Продавця, або Виконавця.


2. Предмет Договору
2.1. Виконавець зобов'язується за дорученням Клієнта від свого імені та за рахунок Клієнта надавати Послуги з допомоги в організації придбання та доставки товарів з інтернет-магазинів США, ЄС або Великої Британії на умовах публічної оферти відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
2.2. Товари, придбані Виконавцем у Продавця за рахунок Клієнта є власністю Клієнта.
2.3.У всіх первинних документах Продавця Виконавець зазначається як Покупець Товарів

3.Загальні положення
3.1. Діюча публічна оферта адресована всім фізичним особам, що бажають скористатися Послугою.
3.2. Термін дії умов публічної оферти обмежений. З моменту отримання Клієнтом замовленого Товару надання Послуг припиняється у зв‘язку з їх виконанням і договір вважається розірваним. Наступне отримання Послуг на умовах даної публічної оферти таким Клієнтом можливе після оформлення нового Замовлення на Сайті Виконавця.
3.3. Виконавець залишає за собою право самостійно вносити зміни та доповнення до публічної оферти. Всі зміни і доповнення до публічної оферти опубліковуються на Сайті Виконавця і завжди доступні в пункті меню onsale.in.ua/oferta.
3.4. Всі умови публічної оферти є обов'язковими до виконання, як для Клієнта, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Клієнт зобов'язаний ознайомитися з умовами публічної оферти, оформити та надіслати Замовлення на надання Послуг на Сайті Виконавця, або будь-яким обумовленим способом зв'язку Telegram, Viber, Whatsapp, email тощо.
3.5. Якщо Клієнт не згоден з умовами дійсної публічної оферти або з будь-яким із її пунктів, він може відмовитись від замовлення Послуг до настання моменту закупівлі Товару у Продавця.

4.Укладання та строки дії Договору
4.1. Договір укладається шляхом акцепту Клієнтом дійсної публічної оферти, що містить всі істотні умови Договору, без підписання і без вказівки Клієнта.
4.2. Повним акцептом діючої публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт сплати Клієнтом певної грошової суми за першим етапом оплати Замовлення на рахунок Виконавця, або перерахування такої грошової суми з використанням інших платіжних засобів платіжних систем Visa, Mastercard та інше.
4.3. Момент акцепту дійсної публічної оферти, що визначений п.4.2. вважається моментом укладання Договору. Договір, укладений Клієнтом за допомогою публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами.
4.4. У випадку, якщо здійснено акцепт публічної оферти, але відсутня можливість купівлі замовлених товарів, Договір вважається не укладеним, та Виконавець повертає попередньо передплачені Клієнтом кошти на рахунок Клієнта.
4.5. Договір діє з моменту здійснення Клієнтом акцепту публічної оферти в порядку, регламентованому пунктом 4.2. до моменту отримання Клієнтом замовлених Товарів.

5.Порядок надання Послуг
5.1. Для отримання Послуги Клієнт має зробити Замовлення (заявку) на Сайті Виконавця, додатково вказавши всі необхідні дані для купівлі товару (посилання, розмір, колір, кількість та інше), або через будь-який доступний канал комунікації (месенджери Viber, Wathsap, Telegram, Facebook, Instagram)
5.2. В свою чергу, Виконавець після отримання Замовлення, надсилає на зазначений клієнтом електронний канал комунікації підсумковий розрахунок вартості Товару.
5.3. Виконавець надає Послугу з оформлення Замовлення у вказаному Клієнтом інтернет-магазині США, ЄС або Великої Британії, керуючись виключно наданими Клієнтом даними щодо Товарів вказаних у замовленні.
5.4. Виконавець зобов'язаний оплатити Товар Продавцю від свого імені, але за рахунок Клієнта.
5.5. У випадку відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, Виконавець має право анулювати замовлений Товар із Замовлення Клієнта та повідомити про це Клієнта шляхом відправлення електронного повідомлення на зазначений клієнтом електронний канал комунікації. При цьому, Виконавець зобов'язаний зробити перерахунок загальної вартості Замовлення.
5.6. Виконавець залишає за собою право відмовити Клієнту у придбанні будь-якого Товару без пояснень і причин.
5.7. У випадку, якщо Продавець не відправив Товар, Виконавець намагається вжити заходів для повернення сплачених грошових коштів, та гарантує їх повернення Клієнту протягом 3-х робочих днів після повернення Виконавцю коштів Продавцем.

6.Строки та порядок виконання послуги
6.1. Виконання доручення за цим Договором визначається строком, необхідним для обробки Замовлення та отримання Товару Виконавцем від Продавця, якщо інше не погоджено Сторонами додатково.
6.2. Орієнтовні строки доставки, відповідно до договору, залежать від типу кур’єрського транспортування, а саме: авіасполученням від 2 до 5 тижнів, морським транспортом від 6 до 10 тижнів
6.3 Виконавець залишає за собою право збільшити терміни доставки відповідно до договору, в зв‘язку із затримками та форс мажорними обставинами в транспортуванні Товару Службою Доставки.
6.4 Виконавець не несе відповідальності за роботу Служби Доставки та не вирішує організаційних питань щодо прискорення доставки Товару.


7.Обов'язки і права Виконавця
7.1. Виконавець зобов'язаний надати Клієнту Послуги, а саме здійснити купівлю Товару від свого імені за рахунок Клієнта у відповідності з його вказівками (розмір, колір, комплектація, кількість) та дотримуватись виконання вимог перед Клієнтом відповідно до умов Договору.
7.2. Виконавець зобов'язаний за вимогою Клієнта надати повну інформацію про стан виконання його Замовлення.
7.3.Виконавець зобов'язується частково або повністю відшкодувати збитки Клієнта за його вимогою у випадку, якщо заявлені збитки були допущені з вини Виконавця. Вибір контрагентів (інших фізичних та/або юридичних осіб), задіяних Виконавцем для виконання Замовлення, такою помилкою вважатись не може. При цьому сума відшкодування не може перевищувати вартість Замовлення. Претензії Клієнта приймаються не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення інциденту і розглядаються Виконавцем протягом 10 (десяти) робочих днів.
7.4. Виконавець зобов'язаний не розголошувати особисті дані Клієнта та його Замовлення, окрім виконання умов даного Договору. У всіх інших випадках особисті дані Клієнта та інформація про його Замовлення може бути надана у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
7.5. Акцептуючи дану оферту Клієнт дає згоду й дозволяє Виконавцю обробляти свої персональні дані, в тому числі прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, стать, місце роботи/навчання, поштову адресу, домашній, робочий, мобільний телефони, адресу електронної пошти, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, розповсюдження (в тому числі передачу на території України та трансграничну передачу), знеособлювання, блокування, знищення персональних даних, а також передачу їх Продавцю (за умовами продажу Продавця) з ціллю подальшої обробки, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, внесення змін), використання, розповсюдження ( у тому числі передачу на території України та трансграничну передачу), знеособлювання, блокування, знищення персональних даних для проведення досліджень, а також для просування послуг на ринку шляхом здійснення прямих контактів з Клієнтом за допомогою різних засобів зв'язку, включаючи але не обмежуючись: поштова розсилка, електронна пошта, телефон, факсимільний зв'язок, мережа Інтернет. Клієнт висловлює згоду та дозволяє Виконавцю та контрагентам Виконавця обробляти персональні дані Клієнта за допомогою автоматизованих систем управління базами даних, а також інших програмних засобів, спеціально розроблених за дорученням Виконавця. Робота з такими системами здійснюється за прописаним Виконавцем алгоритмом (збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення, використання, блокування, знищення). Використовувані засоби обробки (включаючи але не обмежуючись): автоматичне звіряння поштових кодів з базою кодів, автоматична перевірка написання назв вулиць/населених пунктів, автоматична перевірка дійсності державних реєстраційних знаків, уточнення даних з Клієнтом шляхом телефонного, поштового зв'язку з Клієнтом або за допомогою контакту через мережу Інтернет, сегментація бази за заданими критеріями. Клієнт погоджується з тим, що якщо це необхідне для реалізації цілей, зазначених у цій оферті, його персональні дані, отримані Виконавцем, можуть бути передані третім особам, яким Виконавець може доручити обробку персональних даних Клієнта на підставі договору, укладеного з такими особами, при умові дотримання вимог чинного законодавства України про забезпечення такими третіми особами конфіденційності персональних даних і безпеки персональних даних при їх обробці. При передачі зазначених даних Клієнта Виконавець попереджує осіб, які отримують персональні дані Клієнта про те, що ці дані є конфіденційними та можуть бути використані тільки в цілях, для яких вони повідомлені, та потребують від таких осіб дотримання цього правила.
7.6. Виконавець буде намагатися запобігати несанкціонованому доступу до інформації та/або передачу її особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлення, своєчасно виявляти та припиняти такі факти.
7.7. Виконавець має право відмовити Клієнту в наданні Послуг після сплати Замовлення у випадку:
-відсутності Товарів, вказаних у замовленні на складі Продавця на момент зарахування грошових коштів Клієнта на картковий рахунок Виконавця і відмові Клієнта придбати інші Товари;
- застосування внутрішньої корпоративної політики Продавця щодо кола Покупців Товарів;
-технічної помилки Продавця при формуванні до відправлення замовлення Виконавцю;
7.8. У разі, якщо Клієнт своєчасно не забезпечив Виконавця необхідною інформацією для виконання Замовлення, Виконавец залишає за собою право не надавати Послуги Клієнту.
7.9. У випадку відмови у наданні Послуг Виконавцем з причин п. 7.7. даного Договору, Виконавець зобов'язаний повернути грошові кошти Клієнту за мінусом комісії Платіжних Посередників.
7.10. Повернення грошових коштів Клієнту здійснюється шляхом грошового переказу на рахунок Клієнта.
7.11. Виконавець має право залишити у себе Товар до моменту забезпечення своїх вимог щодо виконання Клієнтом своїх грошових зобов'язань перед Виконавцем у повному обсязі.
7.12. Для виконання Замовлень Клієнта Виконавець має право залучати третю сторону, а саме: агентів та посередників.
7.13. Виконавець має право на зміну або доповнення без попередження Клієнта будь-якої інформації на своєму Сайті.
7.14. Виконавець уповноважений на власний розсуд приймати рішення, якщо це необхідно в інтересах Клієнта, та інформувати про хід подій по факту прийнятих рішень.
7.15. Виконавець має право здійснювати запис телефонних розмов з Клієнтом.
7.16. Виконавець має право використовувати технологію cookies (cookies – службова інформація отримана від веб-сайту на веб-сервері, яка зберігається у браузері. Застосовується для зберігання даних, специфічних для даного користувача та використовуваних веб-сервером для різноманітних цілей). Сookies не вміщує конфіденційну інформацію та не передається третім особам.
7.17. Виконавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача свого сайту, але дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.
7.18. Виконавець забезпечує захист отриманої від Клієнта інформації щодо його платіжних інструментів для оплати вартості Товару, Послуги та витрат на доставку Товару відповідно до законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» і «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».
7.19. Виконавець у будь-якому випадку не зобов'язаний надавати Клієнту номера замовлень в інтернет-магазинах США, ЄС або Великої Британії, трекінг-номери поштових або кур'єрських відправлень, адреси складів, інвойси, рахунки та чеки, та будь-яку іншу інформацію, яка містить персональні дані Виконавця.

8.Обов'язки та права Клієнта
8.1. Клієнт зобов'язаний ознайомитись з текстом Договору публічної оферти та перевіряти наявність змін до неї перед кожним новим Замовленням.
8.2. Клієнт зобов'язаний своєчасно забезпечити Виконавця усією необхідною інформацією для виконання Послуг згідно з даним Договором.
8.3. Клієнт зобов'язується своєчасно сплатити у повному обсязі:
вартість Товарів, вартість доставки Товарів кур‘єрською службою на території США
або іншої країни (як що це не входить у вартість Товару), вартість доставки Товарів з США або іншої країни до України, сплатити у повному обсязі Комісійну винагороду Виконавцю.
8.4. Клієнт зобов'язується зберігати документи, що підтверджують сплату ним Товару та Послуг Виконавця.
8.5. Клієнт зобов'язується не надавати третім особам право здійснювати в його інтересах і за його рахунок правочини (угоди), здійснення яких доручено Виконавцю.
8.6. Клієнт несе повну відповідальність за правильність усіх даних наданих Виконавцю.
8.7. Клієнт має право вимагати усієї інформації наданої Виконавцю про стан виконання його Замовлення.
8.8. Виконавець не несе безпосередньої відповідальності перед Клієнтом за будь які обов‘язки та витрати, пов'язані з нанесенням йому матеріальної шкоди в результаті дії третіх осіб, а саме: Продавця, Поштової служби або Служби доставки, Митної служби та інше.
8.9. Клієнт має право відмовитись від виконання цього Договору, скасувавши надане Виконавцю Замовлення. При цьому Клієнт зобов'язаний повідомити Виконавця про відмову від Замовлення до настання моменту закупівлі Товару у Продавця. При цьому факт перерахунку коштів на рахунок Виконавця є підтвердженням згоди Клієнта на закупівлю Товару у Продавця.

9.Оплата замовлення, послуги та порядок розрахунків
9.1. Вартість Замовлення за цим Договором є сумарна величина, яка складається з:
-вартості Товарів, зазначеної на сайті Виконавця;
-вартості доставки Товарів по території США або іншої країни (якщо це не входить у вартість Товару);
-вартості доставки Товарів від США або або іншої країни до України;
-суми Комісійної винагороди Виконавця.
9.2. Вартість Товару за цим Договором є сумарна величина, яка складається з ціни Товару від Продавця, вартості послуг платіжної інфраструктури та вартості можливих витрат доставки Товару по території США або іншої країни, вартості послуг доставки Товару з США або іншої країни до України, податків, митних зборів та інших витрат, пов'язаних з доставкою Товару.
9.3. Вартість Послуги Виконавця – є Комісійна винагорода за придбання Виконавцем Товару для Клієнта та організацію його доставки Клієнту.
9.4. Клієнт може сплатити Замовлення банківським переказом на рахунок Виконавця у валюті гривня. Дані для грошового переказу Виконавець відправляє Клієнту на електронну адресу, вказану у заявці, (або інший канал комунікації) після підтвердження Замовлення. Курс іноземних валют до гривні Виконавець встановлює керуючись ринковим курсом валют комерційних банків, або, якщо не має можливості визначити фіксований курс, на свій розсуд, керуючись ситуацією на валютном ринку, але таким, який не може негативно впливати на поточний баланс виконавця.

10.Умови повернення та заміни товару
10.1. Товари, які вже відправлені до України, не підлягають поверненню Продавцю за будь-яких умов.
10.2. Виконавець звільняється від відповідальності, якщо надісланий Товар має відмінності від зображення, розташованого на сайті інтернет-магазину (не співпадають відтінки кольору, опис Товару, фасон, модель та інше), має місце фабричний брак або дефект, а також відсутня фірмова упаковка. Не приймаються жодні скарги стосовно товарів, які були придбані в інтернет-аутлетах та інтернет-аукціонах, адже у цьому випадку товари могли бути вітринними екземплярами тощо.
10.3. Виконавець зобов'язується здійснити викуп Товару у Продавця у відповідності із зазначеним Клієнтом у замовленні артикулом, розміром та кольором. Якщо фактичні параметри Товару не відповідають зазначеним на ньому чи етикетці, претензії Клієнта з цього приводу Виконавцем не приймаються.
10.4. Виконавець буде нести відповідальність за цілісність Товару, його відповідність деяким параметрам або якості Товару, відповідність Товару етикеткам на коробках тощо, тільки у випадку замовлення Клієнтом додаткової перевірки на складі Служби Доставки в США або іншої країни за параметрами, наданими Клієнтом. Вартість послуги залежить від тарифів обраної Служби Доставки, тому уточнюється та сплачується Кліентом при розміщенні Замовлення. При цьому, Виконавець має право відмовити Клієнту в наданні послуги перевірки, якщо виконати таку послугу неможливо або потребується спеціалізація для перевірки. Клієнт також має право замовити послугу фотографування товару. Вартість послуги залежить від тарифів обраної Служби Доставки, тому уточнюється та сплачується Кліентом при розміщенні Замовлення.
10.4.1 У рази виявлення в процесі додаткової перевірки недоліків, або невідповідностей Товару зазначеним при Замовленні параметрам, Клієнт має можливість замовити платну послугу повернення Товару Продавцю з його послідуючою заміною, або поверненням коштів. Вартість послуги залежить від тарифів обраної Служби Доставки. Замовлення послуги можливо тільки до відправлення Товару зі складу Служби Доставки в Україну.
10.5. Виконавець може надати консультаційні послуги Клієнту щодо орієнтування у визначенні розміру Товару. Відповідальність та наслідки за безпосередній вибір розміру та кольору товару повністю покладається на Клієнта.
10.6. Вартість доставки Товару із США або іншої країни в Україну та комісійна винагорода за послуги Виконавця не повертається в будь-якому разі, не зважаючи на рішення Продавця про можливість повернення або заміни Товару.
10.7. Повернення грошових коштів Клієнту здійснюється шляхом їх перерахування на рахунок Клієнта протягом строку, встановленого чинним законодавством України.

11. Порядок розгляду претензій
11.1. Претензії Клієнта приймаються у формі електронного листа на електронну адресу salesonlyclub@gmail.com не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання замовлення Клієнтом. Претензії розглядаються Виконавцем протягом 10 (десяти) робочих днів.
11.2. У випадку виникнення будь-яких спорів, пов'язаних з виконанням даного Договору, Сторони прикладуть усі зусилля для вирішення їх шляхом проведення переговорів. Якщо спори не будуть вирішені шляхом проведення переговорів, вони підлягають вирішенню у порядку, встановленому законодавством України.
11.3. Сторони усвідомлюють, що Виконавець надає послугу з допомоги в організації придбання та доставки Товару з інтернет-магазинів, як зазначено у п. 2.1. цього Договору, тому Виконавець не є а ні виробником Товару, а ні Продавцем Товару. Норми Закону України «Про захист прав споживачів» застосовується до Виконавця з урахуванням зазначеного застереження.
11.4. У всіх інших питаннях, що не передбачені даним Договором, Сторони спираються на чинне законодавство України.

12.Відповідальність Сторін. Форс-мажор
12.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України.
12.2. Виконавець не несе відповідальності за дії Служб і Сервісів, що використовуються для надання Послуг Клієнту, та які не належать Виконавцю (банки, Поштові служби, Служби доставки, інтернет-провайдери, email-сервіси, платіжні системи та інше).
12.3. Виконавець не несе відповідальності за якість і комплектацію, а також не забезпечує гарантією Товари, придбані Клієнтом у Продавця за допомогою послуг Виконавця.
12.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором на час дії непереборної сили (форс-мажор). Під непереборною силою розуміються надзвичайні й невідворотні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню сторонами зобов'язань за Договором. До них відносяться стихійні явища (землетрус, повінь, ураган, шторм та інше.), обставини громадського життя (воєнні дії, надзвичайний стан, великомасштабні страйки, епідемії, та інше), заборонні міри уповноважених державних органів (заборона перевезень, заборона торгівлі в порядку міжнародних санкцій, валютні обмеження й т.п.), а також викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, та пов'язані з будь чим з перерахованого вище, затримки або зупинки у роботі Продавця та/або контрагентів, задіяних у виконанні Замовлення. Протягом цього часу Сторони не мають взаємних претензій і кожна із Сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

13.Прикінцеві положення
13.1. Клієнт підтверджує, що він є повнолітньою, дієздатною особою та укладаючи цей Договір, він не порушує права інших осіб.
13.2. Клієнт усвідомлює значення своїх дій, правову природу та юридичні наслідки укладення цього Договору й підтверджує свою згоду з усіма договірними умовами.